Neem zelf je maat

Neem een blad papier, ga rechtop dit papier staan en verdeel uw lichaamsgewicht in gelijke mate over beide voeten. Laat iemand een lijntje trekken bij uw hiel en bij uw grootste teen, trek daarna een lijn tussen deze twee punten en meet deze lijn.
U kent nu de lengte van uw voet en kan in de maattabel gaan kijken welke maat u juist nodig hebt. Meet beide voeten en bepaal uw schoenmaat volgens de langste voet.

meetlint

Openingsuren

Momenteel kan de winkel enkel bezocht worden op afspraak. Vanaf september tot einde mei gelden volgende openingsuren:

• ma: van 10u tot 17u en van 19u tot 22u
• di: van 19u tot 22u
• woe: van 10u tot 17u
• do en vr: op afspraak
• za: van 13u tot 16u
• zondag en feestdagen: gesloten
• schoolvakanties en andere uren: op afspraak

Wenst u in uw dansschool/club onze schoenwinkel op bezoek te krijgen? Of bent u meer voor het idee om een uitgebreide stock van onze dansschoenen tijdelijk in consignatie te krijgen? Contacteer info@dansschoenen.be of tel. 03 480 30 30.

Nog vragen? Contacteer ons!

Aangezien de dagelijkse verkoop de stock wijzigt, kan het zijn dat er een bepaalde maat van een stockmodel even niet in voorraad is, tot de volgende levering. Door ons efficient stockbeheer hebben we ontbrekende maten snel terug in voorraad.

Nieuw adres vanaf 1 juni

Fortstraat 7 A
2560 Kessel-Statie
Tel: 03 480 30 30
E-mail: info@dansschoenen.be
BTW BE 0695.539.092
KBC BE98 0689 0947 8693
BIC: GKCCBEBB

FAQ

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendingskosten tot 2 kg:
België: € 6
Indien levering in B-post pick-up point: €5
Nederland, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland: € 10

Wat is de leveringstermijn?

Indien het product bij ons in voorraad is, wordt uw bestelling binnen de 24u verzonden (op weekend of wettelijke feestdagen: de eerstvolgende werkdag).

Indien het product niet bij ons in voorraad is, wordt u daar zo snel mogelijk van op de hoogte gesteld en kan de levering iets langer duren. Afhankelijk van de voorraad bij de fabrikant, wordt er meestal binnen 1 week geleverd.

Het product wordt steeds verzonden door MyParcel via B-post, zo is de verzending verzekerd tegen verlies en beschadiging. Dit garandeert dat het pakket de volgende werkdag door de postbode bij de geadresseerde aangeboden wordt. Is de geadresseerde niet thuis wanneer de postbode langskomt, dan kan hij of zij telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen. Het pakje kan ook bezorgd worden op een ander adres naar keuze, dit dient men in te vullen in het bestelformulier op onze website.

Hoe kan ik online betalen?

Online betalen kan via Belfius Direct Net, Bancontact/Mister Cash, Sofort Banking + IDeal, Creditcard, KBC betaalknop of ING Home Pay.

Terugzending

Een klacht dient ons steeds schriftelijk, per post of per e-mail, te bereiken binnen de 14 werkdagen na ontvangst pakket. Wij zullen deze klacht dan zo spoedig mogelijk bewerken. Indien u schoenen aangekocht heeft, kunnen deze steeds geruild worden onder bepaalde voorwaarden.

Schoenen passen doet u op een tapijt of mat, niet op vloer.

U hebt uw schoenen gepast, maar nog niet gebruikt (dus nog niet op de dansvloer geweest). Schoenen die reeds gedragen zijn of waar reeds mee gedanst is worden sowieso niet terug genomen en worden aan u teruggestuurd.

U stuurt de schoenen in onberispelijke staat in de originele doos terug binnen de 14 dagen na ontvangst. Portkosten zijn door u te betalen. Verstuur via Bpost met verzekering, zo is uw zending verzekerd tegen verlies en beschadiging.

Wanneer u andere schoenen in de plaats wenst te ontvangen, geeft u op welk ander paar schoenen u wenst geleverd te krijgen. Geef duidelijk op: model, uitvoering, kleur, maat. Wij verzenden het nieuwe paar zo snel mogelijk, meestal binnen de 24u. Portkosten nemen we éénmalig op ons. U kan ook steeds bij ons ter plaatse terecht: kijk op website voor onze openingsuren. U moet ons steeds voorafgaandelijk verwittigen.

Indien u uw bestelling wenst te annuleren, dan betalen we u binnen de week de aankoopprijs van de schoenen terug. Voor het terugbetalen van reeds betaalde zendingen hebben wij uw rekeningnummer nodig. Dit nummer dient hetzelfde te zijn als het nummer waarmee u de betaling uitvoerde, teneinde fraude uit te schakelen.